onkologická péče

15. 09. 2017 9:47:40
S onkologií mám vlastní zkušenost. Již více, než 10 let mám v mozkovém kmeni nádor, prodělal jsem ozařování i chemo, všechno jsem zatím přežil a tak se dovoluji mít k té věci vlastní názor

Začalo to v roce 2004 a zrovna se mi začalo mimořádně dařit, tedy v profesním i rodinném životě. A pak- bác ho, člověk se doví, že je nahraditelný. V té práci určitě. Jenomže do mozkového kmene se špatně píchá (biopsie), je to nádor, nebo roztroušená skleroza, nebo ještě něco jiného? Doktoři krčili rameny, ale MR to ukázala jasně, ať je to, co je to, roste to. A tak jsem se podrobil ozařování (nešlo už stereograficky, bylo to moc velké), což pomůže, ale další ozařování nejde, protože ten mozkový kmen už něco dostane a pak už by mohl znekrotizovat. Chemo jsem dostal taky, a natolik se mi ulevilo, že jsem se vrátil do práce. A scénář se opakoval. Zase se mi začalo dařit a bác ho. Nádor si rozpoměl na staré dobré časy a začal zase vesele růst, tentokrát v mozečku. Alespoň biopsie, ta je i přes obtížnou lokalizaci možná, prokázala, že to nádor je, Změny, které ale nádor udělá, jsou ireverzibilní, což tedy znamená, že pokud se dá mluvit o nějkém zlepšení, zůstane to tak, jak to je. No a teď proč to píšu. Jak jsem se dozvěděl, a docela bych tomu věřil, nádor toho jednoho dne může mít dost a po anglicku si zmizet. Samozřejmě, že většinou roste dál, ale jsou i tyhle přpady. A to je voda na mlýn různým zaříkávačům a léčitelům - Dopručí Vám třeba dietu, nějaké vyhladovění, vy se náhodou uzdravíte (což by jste se uzdravil i tak) a budete přísahat až do konce života svého na dietu, ačkoli ta Vám houby pomohla. Inu, to co je následek, má celou řadu možných příčin. Většinou to leze hodně do peněz. Samozřejmě, to nemusí být zrovna dieta, můžou to být různé zázračné rostlinky, zázrační léčitelé, přírdní léky, prvky a podobně. Co jsem chtěl říci? Nenechte ze sebe dělat hlupáky a nechat ze sebe tahat peníze. Jestli máte umřít, stejně umřete.

T.Lajkep

Autor: Tomáš Lajkep | pátek 15.9.2017 9:47 | karma článku: 19.56 | přečteno: 682x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Hyde park

Veronika Valíková Šubová

Blogu by slušela nová forma i transparentnější pravidla

Blog čeká inovace. Nic proti, změna je život. Ale pod informačním blogem adminů se objevila mohutná diskuse, kterou jsem, přiznávám, zčásti iniciovala já. Domnívám se, že "inovace" by se měla dotknout i celkového fungování blogu.

27.3.2024 v 12:19 | Karma článku: 17.11 | Přečteno: 410 | Diskuse

Jiří Anderle

Dělají z ČR terč. Setrvačností, nebo záměrně?

Sledováním Lipavského, Černochové a Řehky, se nemůžete zbavit dojmu, že jde o organizovanou skupinu šířící záměrně strach. Jak, a proč to dělají?

4.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 14.67 | Přečteno: 302 | Diskuse

Filip Vracovský

Proč jsem uzavřel diskuze ?

Po dlouhé době zase do Hydey parku . Je tu pěkně útulnu, žádná tlačenice. Račte vstoupit a za nastražené uši dík ....

1.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 24.50 | Přečteno: 677 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 265 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Typologie urážek v diskusích a na blogu

Slepice, sebestředný primitiv, soudružka učitelka, Putinova dívka, udavačka ... jen malá ochutnávka laskavostí, které se tady na mě snesly v posledním týdnu. Většinu z nich admini smazali. Ale ty urážky si zaslouží roztřídit.

29.12.2023 v 21:52 | Karma článku: 28.70 | Přečteno: 980 | Diskuse
Počet článků 257 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1121
Lékař, filosof

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...