Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P28a88v34e44l 60V25é74b48r

3. 3. 2016 12:07

Vaše názory jsou přesně ty, pro které se naše civilizace západního typu hroutí.

33 0
možnosti
JC

Oni mně snad donutí volit znovu komunisty. Vždycky jsem je nesnášel, od útlého věku, co jsem trochu rozumu pobral, nenáviděl. Do listopadového převratu jsem se zapojil velmi aktivně (v '68 jsem byl ještě nezletilý skautík). Po listopadu jsem vždy podporoval pravicové strany, hlavně Lidovce a v druhé linii ODS. Ale tihle gutmenšové mně snad donutí znovu volit komunisty, protože speciální školství zavedli právě komunisti a dovedli k mimořádné kvalitě. A i ty Cikány už skoro naučili pracovat.

6 0
možnosti
  • Počet článků 257
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1121x
Lékař, filosof

Seznam rubrik